tidigt i sin utforskning av vad

Discuss about business ideas.

tidigt i sin utforskning av vad

Postby Labi1994 » Sun Sep 15, 2019 9:20 pm

Inov-8 ?r en skoproducent fr?n Storbritannien som har varit mycket st?d f?r den minimalistiska l?pningsr?relsen. I en artikel p? deras webbplats s?ger Inov-8 f?ljande: ”Barfota och minimalistisk l?pning ?r verkligen inte f?r alla och inov-8 tror att det finns en mellangrund. Inov-8 erk?nner att l?pare beh?ver ett visst skydd fr?n terr?ngen under foten och erbjuder ett antal skor med olika niv?er av under fotskydd (Shoc-Zone ? 1 till 4 Arrow), som varierar skillnaden (0- 9 mm - skillnaden i h?jd mellan h?len och framfoten) och olika Nike Air Max 95 Dam yttersulor f?r att klara olika terr?ngen. N?r du minskar niv?n p? d?mpning och skillnad blir foten allt n?rmare sin optimala naturliga l?gesl?ge. Om du ?r en Nike Air Max TN Womens elitidrottare eller en rekreationsanv?ndare, ger inov-8 skorskor din fot frihet att r?ra sig och fungera som naturen avsedd, utan st?rningar fr?n skonstrukturen. ”Till st?d f?r detta uppdrag ?r Inov-8 avsedd att sl?ppa flera nya skomodeller som driver kuvertet mot st?rre minimalism. En av dessa, Inov-8 Baregrip 200, vann nyligen guldpriset p? OutDoor Industry-utst?llningen - h?r ?r en bild av skon: Baregrip 200 beskrivs som ”... en terr?ngk?rning som ger dig k?nslan av att springa barfota, men ger mycket solid st?d och skydd f?r foten samtidigt. Eftersom den inte har n?gon mellansula, ?verf?rs din fots naturliga hastighet och kraft direkt genom skon. Din fot ?r n?rmare marken och Nike Air Max 95 Femme har en stabil, l?g profil i en naturlig position - detta minskar risken f?r skador och l?paren kan faktiskt k?nna marken under. ”Domare fr?n OutDoor Industry www.aadkruiswijk.nl Show hade detta att s?ga om Baregrip 200 : ”Den kombinerar alla egenskaper du kan ?nska dig i en bra sko. Den ?r bekv?m, passar perfekt, ger bra st?d, torkar snabbt www.tamarastein.co.uk och ?r v?ldigt l?tt - det ?r k?rgl?dje p? sitt b?sta. ”Och avslutar f?ljande i en f?rsta tittar?versyn av Inov-8 Baregrip 200:“ The Bare-Grip ? 200 ?r v?ldigt l?tt, extremt flexibel och extremt gripande. Om du letar efter den ultimata off-trail-skor ?r det h?r! Om du g?r i barfota / minimalistiska l?per, men beh?ver grepp och lite skydd f?r att springa i en h?rd trailmilj?, ?r detta skon f?r dig! Det h?r ?r den sko jag letat efter de senaste 2 ?ren och jag kan inte v?nta med att tr?ffa leden igen s? snart som m?jligt! ”Baregrip 200 ?r tydligt designad som en terr?ng sko. Jag har h?rt m?nga bra saker om andra Inov-8-trailskor, s?rskilt Inov-8 X-Talon 212. Baregrip 200 Nike Air Vapormax Womens ?r ?nnu mer minimal ?n X-Talon, och borde v?dja till trail-l?pare som vill springa i lika lite sko som m?jligt. Det verkar som om det kommer att vara en solid konkurrent Nike Air Max Command Womens till skor som New Balance MT100 (och det kommer snart att ankomma eftertr?daren, MT101), som ?r en aktuell favorit bland minimalistiska sp?rl?pare - det kommer att vara intressant att se ytterligare recensioner komma in n?r Baregrip 200 tr?ffar officiellt marknaden i b?rjan av 2011. Det ?r ibland l?tt att gl?mma att vi alla ?r olika i v?ra tankar om l?parskor. Vissa av oss f?redrar massor av d?mpning, medan andra, som jag sj?lv, f?redrar en mer minimalistisk stil. Det ?r ocks? l?tt att gl?mma att de av oss som har g?tt minimalistiska ofta b?rjade i mer typiska d?mpade tr?nare. Det var av den anledningen som jag blev fascinerad n?r min dailymilv?n Greg Strosaker Adidas Superstar Mujer indikerade att han var intresserad av att skriva ett g?stpost med sina tankar om sin egen l?parskor. Han ?r v?ldigt tidigt i sin utforskning av vad jag gillar att kalla Nike Air Max 90 Femme Rose "mindre sko", och jag misst?nker att det inte kommer att ta l?ng tid innan han hamnar i ett snyggt, l?g ridande par racingl?genheter - inte att han beh?ver hj?lp som han kan redan sparka min rumpa i ett maraton! Genom kanske ?tta ?rs total kumulativ l?pupplevelse, och nu sju maraton, har jag faktiskt aldrig lagt mycket tanke p? mina skoval. Jag har haft tur att vara antingen v?lsignad med mekanik som inte bryr sig om skoens egenskaper eller att snubbla p? skor som fungerade med mitt g?ng och fotstrejk. ?h visst, jag hade f?rs?kt metoden med v?ta fotavtryck f?r att avg?ra om jag beh?vde neutrala skor, kontroll- eller stabilitetsskor och uppt?ckte uppriktigt sagt att jag www.goulvenbazire.fr kunde g?ra svaret vad jag ville att det skulle vara. Men n?r jag f?rs?ker ?ka intensiteten i mina tr?ningspass i str?van efter ett 3:00 Boston Marathon n?sta ?r, Nike Air Max Classic BW Mujer trodde jag att tiden var r?tt att ?ntligen l?ta experterna v?ga in. Och som med alla nya erfarenheter l?rde jag mig n?gra saker i processen.
Labi1994

Return to Business Ideas