maar het is leuk om meer

Inspirational stories for startup

maar het is leuk om meer

Postby xiaoxiangyu » Sun Sep 15, 2019 8:07 pm

Drie jaar geleden publiceerde een Harvard-team, inclusief evolutionair bioloog Daniel Lieberman, Ph.D., een Nike Air Max 97 Mujer artikel in Nature waarin een hoog percentage voorvoet opvallend was onder Keniaanse hardlopers, volwassenen en adolescenten, die op blote voeten waren opgegroeid. De krant leidde velen tot de conclusie dat mensen ge?volueerd waren als voorvoet / middenvoet lopers, en geen achtervoet lopers.

Nu heeft een onderzoeksgroep van de George Washington University een vergelijkbare analyse uitgevoerd van een andere groep Kenianen op blote voeten en kwam tot de tegenovergestelde conclusie. Onder de 38 leden van de Daasanach-stam op blote voeten uit Noord-Kenia (19 mannen, 19 vrouwen) landde 72 procent op hun achtervoet wanneer ze op blote voeten liepen in een zelfgekozen, comfortabel tempo.

Het GWU-team heeft één centrale Lieberman-bevinding bevestigd. "Onze gegevens ondersteunen de hypothese dat een voorvoetaanval de impactbelasting Adidas Zx 750 Womens vermindert," schreven ze. Desalniettemin, "gebruikte de meerderheid van de proefpersonen in plaats daarvan een slag op de achtervoet bij duurloopsnelheden."

De GWU-gegevens ondersteunden ook het idee dat loopsnelheid de landing be?nvloedt. Toen hun Daasanach-proefpersonen sneller gingen, zouden ze eerder op de middenvoet of voorvoet landen. Bij de laagste snelheden (9:00 tot 13:24 per mijl) landde 83 procent van de lopers op hun achtervoet. Bij snelheden hoger dan 5:21 per mijl daalde dit tot ongeveer 43 procent.

Veel van de Keniaanse onderwerpen op blote voeten (en op de voorvoet opvallende) liepen met een snelheid van minder dan 5: 00 / mijl. Zijn 'gewoonlijke blote voeten' lopende Amerikaanse proefpersonen daarentegen hadden een gemiddelde snelheid van 6:52. Zie onderstaande tabellen voor gegevens uit beide onderzoeken.

Het Nike Air Max 2017 Femme GWU-team is van mening dat vele andere factoren van invloed kunnen zijn op de loopstijl die de voorkeur heeft. Deze omvatten "trainingsniveau, mechanische eigenschappen van het substraat [dwz loopvlak, hard of zacht], loopafstand en loopfrequentie."

De vraag naar hardloopsnelheid wordt belangrijk omdat, vanuit een evolutionair perspectief, deze vraag moet worden beantwoord: welke hardloopsnelheid zou de meeste calorie?n op de eettafel hebben gezet? Overleefden Paleo-lopers door relatief lang en langzaam te gaan, of met kortere, snellere bursts? Over dit onderwerp is weinig bekend.

De Daasanach wonen aan de noordelijke delen van Lake Turkana in Kenia, grenzend aan Ethiopi? en Soedan. Ze zijn een kleine stam met weinig of geen lopende geschiedenis. Liebermans onderzoek werd uitgevoerd met Kalenjin-hardlopers in en rond Eldoret, Kenia, ongeveer 300 mijl van het thuisland van

Het is niet erg moeilijk om een ??trainingsprogramma in de app te maken. Het geeft je enkele suggesties als het gaat om interval-sessies. Training is echter alleen zinvol als je weet wat je doet. Het invoeren van een aantal cijfers komt misschien niet overeen met de verwachtingen en kan zelfs waardeloos zijn. De Polar Flow trainingsopties, gebaseerd op een doel dat je hebt ingesteld, zijn veel beter. U hoeft hiervoor alleen een computer te gebruiken; het hangt er maar vanaf hoe serieus je aanpak is en hoeveel tijd je aan je voorbereidingen wilt besteden.
Het horloge heeft de opties die het nodig heeft om een ??goed sporthorloge te zijn, maar het mist op sommige manieren fijnafstemming, zoals de trainingsopties, en Nike Air Max 270 Mens is niet erg praktisch.

Het eerste wat je moet doen, is de Polar Flow app downloaden naar je telefoon. U kunt ook de online applicatie gebruiken. De app op uw telefoon kan worden gebruikt om uw horloge te synchroniseren en trainingsplannen te uploaden.

Om vele redenen heb je de applicatie nodig, op het horloge zelf kun je slechts een paar instellingen wijzigen. De analyse van uw activiteiten is vrij uitgebreid in de applicatie. Het geeft je inzicht in de route, tempo, tijd, hartslag en cadans. Het laat ook zien waar je maximale snelheid, hoogte en energieverbruik hebt bereikt. Je kunt de meeste van deze dingen op het horloge zelf controleren, maar het is leuk om meer details te zien. Er is ook wat feedback. Het herkent wat voor soort training het was, afhankelijk van de hartslag en tijd. Dus er staat bijvoorbeeld dat je een mooie tempo run hebt gedaan die je aerobe systeem verbetert.

Je kunt deze applicatie ook verbinden met een paar andere sport-apps zoals Strava of Apple Health. Het is echter niet mogelijk om het te synchroniseren met Runtastic of Runkeeper.
Synchronisatie van activiteiten kan worden gedaan via Bluetooth nadat u klaar bent. U moet dit actief doen, wat betekent dat zelfs wanneer het horloge via Bluetooth is verbonden voor het uitwisselen van berichten, sportactiviteiten moeten worden gesynchroniseerd door synchronisatie te activeren.
xiaoxiangyu
 
Posts: 3748
Joined: Thu Apr 07, 2016 4:59 pm

Return to Inspirational stories

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest