camminare in cui entrambi i piedi

Inspirational stories for startup

camminare in cui entrambi i piedi

Postby xiaoxiangyu » Wed Sep 11, 2019 5:47 pm

Maak het niet zo complex. Begin langzaam. Verhoog de kilometerstand geleidelijk volgens de 10% -regel elke week. Lopen / rennen is geweldig om te beginnen. Een hoorfrequentiemonitor brengt u ook tot realiteit met hoe snel u zou moeten gaan. Leer middenvoet of voorvoet toeslaan zoals je zou doen als je op zijn plaats zou rennen. Mijn tekst van $ 1,99 biedt video van hoge kwaliteit die dit aantoont. (Ik ben geen verkoper, dus beschouw dit niet als een pitch! Veel van wat er in dat boek staat qua tekst is te vinden op mijn blog. Het biedt wel een eenvoudige lees met video-uitleg voor degenen die een iPad gebruiken.) Ten tweede moet je voet bij het kiezen van schoeisel mobiel zijn en de grond voelen. Ik heb gezegd dat "een schoen je moet Nike Air Force 1 Damen laten rennen, niet dat je kunt rennen". Er zijn geen echte gegevens die erop wijzen dat hardlopers motion control-schoenen moeten dragen om letsel te voorkomen. Een schoen is als het shirt op je rug als het gaat om het voorkomen van blessures. Het belangrijkste is dat je naar je lichaam luistert, niet naar het logboek. Als het logboek je 3 mijl laat gaan en je voelt je geweldig, kun je die dag misschien 5 of 6 halen. Omgekeerd, als je uitgeput bent, slaap hebt gemist en een grote dag hebt, moet je misschien de run overslaan. Iets wat ik veel hardlopers vertel tijdens het trainen voor een marathon, of zelfs een halve marathon, log langzame, langzame kilometers. We weten dat door je hartslag te volgen je conditie verbetert, ongeacht je tempo. Wanneer je je tempo verhoogt om te proberen sneller te worden, is dit een recept voor een Nike Air Max 270 Femme ramp. Je voelt je misschien een kilometer goed, maar je lichaam compenseert elke stap van elke kilometer die volgt op het toenemende risico op blessures. Iets anders om te overwegen is dat je een betere hardloper wordt door meer te rennen. Een hardloopprogramma van 3 dagen per week is niet altijd het beste om blessures te voorkomen, vooral als je traint voor een marathon. Het lichaam wordt niet voorbereid op de lange runs. Geleidelijk opbouwen om uw dagen en kilometers langzaam te verhogen, vermindert de kans op letsel door het lichaam voldoende te conditioneren. Voorafgaand aan en volgend op een lange weekendrun met langzame eenvoudige runs is veel beter dan een dag vrij nemen voor en na. Onthoud dat langzaam en gemakkelijk de sleutel is. Als je je te moe voelt, ga je ofwel te snel, of heb je rust nodig. Zelfs als je een beetje van Asics Gel Lyte 5 Donna deze runs loopt, is het goed.

Dus soms is het beste programma dat u kunt volgen, het programma dat u maakt. Voeg geen snelheidstrainingen toe totdat je je hebt ontwikkeld tot een hardloper die voldoende ervaring heeft om blessures vrij te houden. Bouw de duurmotor en je Nike Air Vapormax Dames snelheid volgt alles terwijl je blessurevrij wordt. Hoeveel mijl per week? Zoveel als je wilt, zolang je bouwt volgens de regel van 10%. Moet je 7 dagen per week rennen? Ik geef de voorkeur aan 6, maar als je het gemakkelijk hebt, kan 7 prima zijn. Raak niet bezuinigd op wat er op papier staat! Een laatste gedachte. Rennen moet leuk zijn. Als dit niet het geval is, doet u het waarschijnlijk verkeerd.

Dit is vorig jaar uitgebracht en is bedoeld als Suunto-horloge op instapniveau, als u $ 200 + als instapniveau beschouwt. Je krijgt echt waar voor je geld en dat alles in een lichtgewicht, compact en mooi vormgegeven horloge.

De Suunto 3 Fitness wordt geleverd met alle functies die u nodig hebt - op één na: hij is waterdicht tot 30 meter, heeft een nauwkeurige optische hartslagmeter en volgt uw activiteit en zelfs uw slaap. Er www.lacloseriedessaveurs.fr ontbreekt slechts één ding: een ge?ntegreerde GPS. Merk op dat je het kunt verbinden met de GPS van je telefoon om je routes te volgen, hoewel dat betekent dat je je telefoon moet meenemen tijdens je runs.

Zoals gezegd, kan het uw activiteiten volgen op een eindeloze lijst met sporten. En dat alles is gecentraliseerd in hun app, waar u al uw activiteitenlogboeken en opgenomen activiteiten kunt vinden. Als een leuke bonus bewaakt het ook de kwaliteit van je slaap.

Wat leuk is met instaphorloges van gerenommeerde horlogemakers, zoals Suunto, is dat je kunt profiteren van alle softwarefuncties en sportkennis die ze ontwikkelen voor hun betere klanten. Dit betekent dat u een indrukwekkend adaptief trainingsplan krijgt dat uw lichaam, prestaties en gezondheidsgegevens gebruikt om de trainingsintensiteit en trainingsdagen voor u te berekenen. Adidas Ultra Boost Damen Het volgt uw VO2 max en zuurstofopname om u te helpen uw algehele fitnessniveau te verbeteren.
xiaoxiangyu
 
Posts: 3748
Joined: Thu Apr 07, 2016 4:59 pm

Return to Inspirational stories

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests