riuscire a far funzionare un intero

Inspirational stories for startup

riuscire a far funzionare un intero

Postby xiaoxiangyu » Mon Aug 19, 2019 8:10 pm

Negen weken tot mijn eerste 10k ooit en nu wordt Adidas Nmd Dames het moeilijk. Ik ben erachter gekomen dat ik elke week een halve mijl moet toevoegen aan mijn lange periode van de week.

Als ik het snel zeg, klinkt het niet zo veel, als ik het langzaam doe, zal het waarschijnlijk niet zo veel pijn doen. Als ik mezelf overzie dat ik waarschijnlijk de komende negen weken elke dag pijn ga doen, is het misschien gemakkelijker ...

Hydratatie: Twee 17-ounce soft shell kolven zitten in de zakken aan de voorkant. Deze zijn gemakkelijk toegankelijk, maar een beetje moeilijk om te drinken terwijl je onderweg bent. Ze zijn gemakkelijk te vullen omdat de deksels gemakkelijk losschroeven.
Comfort: dit vest is ongelooflijk comfortabel. De riemen die het vest rond de hardloper verbinden zijn eenvoudig verstelbaar en blijven veilig, zelfs bij het bereiken van topsnelheden.
Opbergen: zeer adequaat en slim Adidas Yeezy Boost 350 Womens gebruik van zijzakken, hoewel deze een beetje moeilijk te bereiken kunnen zijn wanneer het vest wordt gedragen. Ik was in staat om behoorlijk wat items met verschillende vormen in de zakken aan de voorkant en aan de zijkant te bewaren. Een voorvak met rits bij de rechterschouder is een perfect formaat voor autosleutels en creditcards of contant geld. Er is een achterzak zonder rits. Ik zou er niet op vertrouwen om daar iets achter te laten dat ik echt nodig heb, want het zou buiten de medeweten van de loper kunnen komen. Over het algemeen was ik niet in staat om zoveel mogelijk spullen te krijgen, maar dit vest is echter ontworpen voor lange, snelle races.
Oordeel: dit is een geweldig vest voor trainingsruns en races tot 50K, misschien 50 mijl afhankelijk van het comfortniveau van de hardloper en het aantal hulpposten op de baan. Als Nike Cortez Hombre de hardloper ervoor kiest om drop bags te gebruiken, kan dit vest voldoende ruimte bieden voor een afstand van 50 miler. Toch is er voor langere ultraafstanden niet genoeg ruimte voor jassen of andere items die een hardloper nodig heeft als de zon ondergaat.

Er is veel druk vanuit de samenleving om er tegenwoordig goed uit te zien en waar deze druk het meest zichtbaar is, is in de sportschool. Ik verveel me vrij snel op de loopband en merk dat ik naar de mensen om me heen kijk.

Onlangs keek ik naar een man op het ding (nu heb ik geen genoeg van gymlessen om de exacte naam van deze machine te kennen) waar je aan zit en wegduwt om je grotere borstspieren te geven. Hij was lang en slank en er zijn veel jongens die waarschijnlijk jaloers zouden zijn op zijn vorm, maar meteen was het duidelijk dat zijn eigen probleem met zijn vorm Nike Air Max 90 Femme betrekking had op zijn borst.

Om de zoveel tijd stopte hij even om op de Adidas Nmd Donna machine te duwen en naar zijn borst te kijken. Dit deed me denken hoe de druk om er goed uit te zien net zo re?el is voor mannen als voor vrouwen - de druk is gewoon anders.

Het is een schande dat de samenleving zichzelf lijkt te presenteren met een ideaal voor vrouwen (dunne, grote borsten) en een ideaal voor mannen (lang, gespierd) wanneer we in werkelijkheid allemaal worden geboren met genen die ons hebben geprogrammeerd om zich te ontwikkelen tot verschillende maten en gevormde volwassenen.
Ik zal nooit zes voet zijn en dus probeer ik het niet te zijn. Het is hetzelfde met vorm - sommige mensen zijn van nature dun en anderen niet. Ik denk dat we ons allemaal moeten richten op gezond en gelukkig zijn met onszelf en onze verschillen, in plaats van allemaal Nike Air Max 2016 Femme hetzelfde te proberen.
xiaoxiangyu

Return to Inspirational stories