giornaliere e renderlo

Inspirational stories for startup

giornaliere e renderlo

Postby xiaoxiangyu » Sun Aug 18, 2019 10:05 pm

Hoe veranderde en paste u uw dieet en fitnessregime aan?

Ik heb mijn dieet en fitnessregime op veel manieren veranderd en aangepast. Het eerste was om te tellen hoeveel calorie?n ik de hele dag door consumeerde. Toen gebruikte ik natuurlijk hardlopen om ervoor te zorgen dat ik meer calorie?n verbrandde dan ik elke dag consumeerde.

Hoe heeft hardlopen je leven ten goede veranderd?

Hardlopen heeft mijn leven ten goede veranderd omdat ik nu veel meer uithoudingsvermogen, Adidas Superstar Femme uithoudingsvermogen en energie heb. Ik voel me sterker. Na een goede run heb ik het gevoel dat ik de wereld kan veroveren. Als mijn lichaam een ??paar mijl kan rennen, waar kan mijn lichaam dan nog meer van?

Ben je nog steeds aan het rennen?

Ja, ik voer nog steeds 4-5x per week uit. Het is een gewoonte die ik niet kan doorbreken.

Waarom besloot je dat het tijd werd om je gewichtsverlies serieus te nemen?

Ik wist dat het tijd was om af te vallen toen ik werd getagd in een foto op Facebook. Ik dacht: wie is die vent? Wanneer werd hij zo groot? ’Ik was zo ongelukkig met mijn uiterlijk en besefte dat het alleen maar erger zou worden als ik niets aan mijn leven zou veranderen.

Hoe lang duurde je reis en hoe zag de tijdlijn eruit?

Mijn verjaardagscadeau voor mezelf was een loopband, dus mijn reis begon ongeveer 6 maanden geleden. Bijna 40 pond naar beneden!

Welk advies zou je iemand willen geven om af te vallen en hun Adidas Zx 750 Dámské leven te veranderen?

Mijn advies aan iemand die wil afvallen en zijn leven wil veranderen, is "Just Do It!" Zoals Nike. Er is geen tijd als het heden. Ik beloof je dat je terugkijkt op het moment dat je echt besloten hebt je leven te veranderen en dat je jezelf zult bedanken. Doe jezelf een plezier. Het zal niet helemaal eenvoudig zijn, maar het zal het oneindig waard zijn!

Vorig jaar besloot Colin dat hij klaar was om zich te concentreren op zijn lichamelijke en geestelijke gezondheid. Zelfs toen een knieblessure hem een ??grote tegenslag Nike Air Presto Womens bezorgde, kwam hij aan de andere kant en liep deze zomer zijn eerste 5K.

Voor welke uitdagingen stond u toen u voor het eerst aan uw reis naar gewichtsverlies begon en hoe hebt u deze overwonnen?

Mijn reis naar gewichtsverlies begon gewoon met het tellen van calorie?n en wandelen. Ik probeerde 6.000 stappen per dag te krijgen. Dit waren gemakkelijke doelen en na een maand heb ik gepusht om door te gaan met het tellen van calorie?n en de dagelijkse stappentelling verhoogd naar 10K.

Nike Air Max 2017 Uomo Hoe veranderde en paste u uw dieet en fitnessregime aan?

Ik wilde doelbewust mijn dieet niet teveel veranderen omdat ik iets duurzaams wil. Dus als ik een stuk chocoladetaart wilde; prima, je hoeft alleen maar te besparen op de dagelijkse calorie?n en er rekening mee te houden. Ik begon naar de sportschool te gaan rond maand twee en begon te leren hoe ik gewichten kon tillen.

Hoe heeft hardlopen Nike Air Max Command Femmeje Adidas Adilette Slides Womens leven ten goede veranderd?

Ik begon pas te lopen tot ongeveer maand 2 of 3 van mijn reis naar gewichtsverlies. Met "rennen" bedoel ik echt langzaam joggen. Het was pijnlijk, deed pijn aan mijn schenen, knie?n en heupen. Ik deed uiteindelijk iets vreselijks aan mijn knie en kon ongeveer 6 weken niet lopen, veel minder rennen. Dit zette me een beetje terug, maar ik telde gewoon calorie?n voor ijverig en alles kwam goed.
xiaoxiangyu

Return to Inspirational stories