wijzigingen de manier waarop de nieuwe

Inspirational stories for startup

wijzigingen de manier waarop de nieuwe

Postby xiaoxiangyu » Sun May 19, 2019 10:46 pm

Toen HOKA de Speedgoat 2 op de markt bracht, werd deze geleverd met een bredere basis voor meer stabiliteit en een ruimere teenendoos voor een comfortabelere pasvorm. Die dingen blijven hetzelfde in de Speedgoat 3.

De derde versie van HOKA's populaire trailrunning schoen houdt de stabiele basis en brede teen box, maar krijgt een trio van andere fit upgrades die de schoen nog beter maken:

Extra hielsteun houdt je voet op zijn plaats
Verbeterde vergrendeling van de middenvoet in het bovenste deel verzekert u van de sweet spot van de schoen
Gordelachtige steunen cre?ren een beschermende houder
Eén Fleet Nike Air Max 270 Dámské Feet-tester heeft de Speedgoat 3 op natte wegen en modderige paden door het tempo gehaald. Ze zei dat de schoen heeft: "Mooie opvulling in de hielkraag zonder overdreven te zijn, en de hielkap omhelst mijn voet op een veilige en comfortabele manier."

HOKA heeft ook dikkere, getextureerde veters door de Speedgoat 3 geregen om de pasvorm te bepalen en te blijven zitten.

Hardlopen in de Speedgoat 3 zorgde ook voor een vergelijkbare ervaring met de Speedgoat 2.

Een hoge tussenzoolstapelhoogte - een handtekening van HOKA hardloopschoenen - schittert opnieuw in de 3. Het kussen was merkbaar voor Fleet Feet-testers, maar was aangenaam stevig, niet slap en biedt een solide bescherming tegen scherpe rotsen en knoestige wortels. "Lopers die dat kussen vooral willen voelen, zullen er dol op zijn," zei een tester.

Daaronder ligt Nike Air Max 270 Damen echter wat de Speedgoat 3 doet kleven.

HOKA gebruikte een high-traction Vibram MegaGrip buitenzool om vast te houden aan het parcours. De multi-directionele 5 mm nokken beet in vuil en modder voor superieure grip en presteerden zelfs goed op natte wegen. Plus, het pakte geen steentjes op of raakte verstopt met modder, zelfs op een bijzonder zacht pad.

Een Saucony trail-hardloopschoen met een EVERUN-tussenzool over de volledige lengte? Waren verkocht.

"De schoen voelt snel en behendig aan", zegt onze ultratester. "Voor mij is de perfecte schoen er gewoon, en het werkt, eigenlijk wil ik mijn schoen niet echt opmerken, ik wil dat het een verlengstuk van mijn lichaam is." De Saucony Switchback bereikt dat beter dan elke schoen die ik heb ' ik heb de paden in lange tijd gedragen, ik geef ze een 10 op 10. "

De Switchback ISO controleert Nike Air Max 270 Femme al onze boxen voor trailrunning schoenen: beschermende demping, superieure tractie en ruime pasvorm. Gooi een Boa-vetersysteem in zodat je gemakkelijk in en uit kunt stappen en je hebt een schoen die vertrouwen heeft in elk avontuur.

Nog steeds niet overtuigd? Zweet het niet. Het terugkeerbeleid van Fleet Feet betekent dat u zonder risico kunt testen hoe u uw schoenen en uitrusting aandrijft. Als je niet tevreden bent met de manier waarop je uitrusting presteert, eruit ziet of past, nemen we deze binnen 60 dagen weer mee. Bovendien krijgt u gratis retourzendingen voor alle bestellingen van uw vloot. Dat is onze Happy Fit-garantie.

Hoewel HOKA de Speedgoat 3 geen grote wijzigingen heeft aangebracht in de Speedgoat 2, verbeteren een paar doordachte wijzigingen de manier waarop de nieuwe trailschoen omgaat.

De extra grote www.paragraphen-lounge.de middenzool en de agressieve Vibram-buitenzool zijn bijna identiek behalve enkele esthetische aanpassingen. Maar de bovenste kreeg een opfrisbeurt.

HOKA heeft extra overlay-steunen toegevoegd om je middenvoet vast te zetten en een dikkere veiligheidsgordelachtige steun aan elke kant van de schoen te installeren om de veters in het midden van de schoen te verankeren.

De Speedgoat 3 weegt een haar meer dan de vorige versie - 8,2 tot 9,1 oz voor damesmaat 7; 9,8 tot 10,3 oz voor herenmaat 9 - maar testers hadden nog steeds het gevoel dat de schoen was voorbereid om op ruw terrein te presteren.
xiaoxiangyu

Return to Inspirational stories