. Men med Puma b?r han mer p? gru

Inspirational stories for startup

. Men med Puma b?r han mer p? gru

Postby caicai2017 » Sun May 19, 2019 10:24 pm

Nike avbr?t KD10s; F?retaget och skon namnsnamn, Kevin Durant, gick vidare till KD11s f?r den h?r s?songen. Men Siakam f?redrar KD10-talet, s? han har lagrat flera par och hoppas kunna g?ra dem sist genom vad Raptors Nike Air Max Classic BW Dames tror kommer att vara en l?ng efters?song. Hans agent h?ller nudga honom f?r att auditionera nya skor, men Siakam kommer inte ens ?verv?ga det till sommaren.
"Jag spelade med dem f?rra ?ret och de k?nde sig bekv?ma f?r mig", s?ger Siakam, som g?r in i s?ndags match mot Miami i Adidas Ultra Boost Dames genomsnitt 16,4 po?ng och sju returer per spel. "Och det ?r allt jag t?nker p?, k?nner mig bekv?m i skon."
Pro basketball rivaler elit maraton k?r i sin f?rm?ga att visa nya skor till stor publik, men att exponeringen kommer med risker. D?r Nike tillbringade tv? ?r med virtuell Nike Air Max 90 Mens marathonl?pare Eliud Kipchoge f?r att generera hype f?r sina VaporFly-l?parskor, m?ste varum?rket f?rvr?nga f?r att begr?nsa fallouten n?r Duke University-stj?rnan Zion Williamsons skiva s?nderdelades p? nationell TV f?rra m?naden. Skorfel funktionaliserades med den exakta modellen av Nike Roshe Run Womens Nike Nike Air Pegasus 89 Dámské basketskon Williamson hade - Nike PG 2.5 PE - men det ledde ocks? till ett sprained kn? f?r superstar freshman, som nyligen skickade en Instagram video av sig som b?r en Adidas tr?ningsbyxa. Nike utf?rde d? ett uttalande som lovade att "identifiera problemet" och betonade Nike Air Max 97 Donne att "kvaliteten och prestanda f?r v?ra produkter. Bolagets aktiekurs d?mpade 1,36 dollar per dag, men d?rifr?n har det ?terh?mtat sig n?r basketverksamheten har g?tt fram?t, och rivaler som Puma och New Balance har arbetat f?r att f?rb?ttra sina positioner med hj?lp av Raptors Nike Air Max 90 Femme Bleu stamg?ster.
Puma, till exempel, skickade gr?n till NBA-stj?rnahelgen i Charlotte med Uproars-modellskor med lokal smak - svart, men accenterad med kricka, orange och flera nyanser mellan att hedra lagf?rgerna i Charlotte's NBA-franchise.
F?r Green ?r komfort bara ett ?verv?gande n?r man Nike Air Max 270 Femme v?ljer vilken sko som ska b?ra. Han samordnar ocks? med Puma att synkronisera sitt in-game-skor med detaljhandeln av nya design. N?r han bar Nike, s?ger Green att han skulle b?ra 10-12 par skor per s?song. Men med Puma b?r han mer p? grund av att hans n?rvaro p? plats ?r ett Nike Air Max 2017 Donne viktigt inslag i Puma's basketmarknadsf?ring. "Jag har m?nga skor bara f?r att f? dem p? uppsikt," sade Green. "Jag g?r igenom och b?r mer f?rger ?n jag n?gonsin har haft tidigare. Det ?r samma sko. Det ?r bara olika f?rger. "
P? samma s?tt speglar Leonards skodonval b?de hans Nike Air Presto Womens preferenser och hans sponsors bredare strategi.
Han ?r inte den f?rsta lokala idrottaren att anpassa sig till New Balance, ett Boston-baserat varum?rke som ?r mest k?nt f?r l?parskor. Tidigare Blue Jays-stj?rnan Jose Bautista hade ny balans i b?rjan av 2010-talet, och den ?versta Nike Air Max 2017 Womens kanadensiska tennisspelaren Milos Raonic f?rblir hos f?retaget.
caicai2017

Return to Inspirational stories