en lokale smaak - zwart, maar geaccentue

Inspirational stories for startup

en lokale smaak - zwart, maar geaccentue

Postby caicai2017 » Sun May 19, 2019 10:20 pm

Nike Nike Air Max 90 Womens heeft de KD10's stopgezet; het bedrijf en de naamgenoot van de schoen, Kevin Durant, zijn dit seizoen doorgegaan naar KD11s. Maar Siakam geeft de voorkeur aan de KD10's, dus heeft hij verschillende paren opgeslagen en hoopt ze Nike Air Vapormax Dámské te laten overleven wat volgens de Raptors een lang postseizoen zal zijn. Zijn agent blijft hem aansporen om nieuwe schoenen te beluisteren, maar Siakam zal het niet eens overwegen tot de zomer.
"Ik speelde vorig jaar met ze en ze voelden zich op mijn gemak", zei Siakam, die de wedstrijd van zondag tegen Miami ingaat met een gemiddelde van 16,4 punten en zeven rebounds per wedstrijd. "En dat is alles wat ik bedoel, zich prettig voelen in de schoen."
Pro basketbal rivalen elite marathon running in zijn vermogen om nieuwe schoenen te presenteren aan een groot publiek, maar die blootstelling Nike Air Vapormax Dames brengt risico's Nike Air Max 90 Donne met zich mee. Waar Nike twee jaar lang virtuoze marathonloper Eliud Kipchoge gebruikte om hype te genereren voor zijn VaporFly-hardloopschoenen, moest het merk doorgaan om de gevolgen te beperken toen de schoen van Duke University Nike Air Max Tn Donne Zion Williamson vorige maand op nationale tv uiteen viel. De schoeiselstoring bracht het exacte model onder de aandacht van Nike basketbalschoen Williamson droeg - de Nike PG 2.5 PE - maar het leidde ook tot een verstuikte knie voor de eerstejaars eerstejaarsstudent, die onlangs een Instagramvideo van zichzelf plaatste met een Adidas trainingspak. Nike heeft destijds een verklaring uitgegeven met de belofte 'het probleem te identificeren' en benadrukt dat de 'kwaliteit en prestaties van onze producten de aandelenkoers van het bedrijf $ 1,36 per dag hebben doen dalen, maar van daaruit is de prijs Nike Air Max 720 Femme gestegen doordat het basketbalbedrijf verder is gegaan, en rivalen zoals Puma en New Balance hebben gewerkt om hun posities te verbeteren met hulp van Raptors stamgasten.
Puma stuurde bijvoorbeeld Nike Air Presto Dámské Green naar het NBA-sterweekend in Charlotte Nike Air Vapormax Femme met Uproars modelschoenen met een lokale smaak - zwart, maar geaccentueerd met groenblauw, oranje en verschillende tinten ertussen om de teamkleuren van Charlotte's NBA-franchises te eren.
Voor groen is comfort slechts één overweging bij het kiezen welke schoen te dragen. Hij co?rdineert ook met Puma om zijn in-game schoenen te synchroniseren met nieuwe releases van nieuwe ontwerpen. Toen hij Nike droeg, zei Green dat hij per seizoen 10 tot 12 paar schoenen zou dragen. Maar met Puma draagt ??hij meer omdat zijn aanwezigheid op het veld een belangrijk onderdeel is van de basketbalmarketing van Nike Air Max 95 Womens Puma. "Ik draag heel veel schoenen om ze op te merken," zei Green. "Ik ga door en draag meer kleuren dan ik ooit in het verleden heb gehad. Het is allemaal dezelfde schoen. Het zijn gewoon verschillende kleuren. "
Evenzo weerspiegelt de keuze van Leonard's schoenen zowel zijn voorkeuren als de bredere strategie van zijn sponsor.
Hij is niet de eerste plaatselijke atleet die zich aanpast aan New Balance, een merk uit Boston dat het best bekend staat om hardloopschoenen. Voormalig Blue Jays-ster Jose Bautista droeg begin 2010 New Balance en de beste Canadese tennisser Milos Raonic blijft bij het bedrijf.
caicai2017

Return to Inspirational stories