wanneer het vuil naar de kleinste

Inspirational stories for startup

wanneer het vuil naar de kleinste

Postby xiaoxiangyu » Tue Jan 15, 2019 11:01 pm

Kijk nu naar de achterkant. Zie je die gestikte overlay langs de achterkant waarop de LUNAREPIC-branding loopt? Zoek het punt waar die overlay de Nike Air Max Command Damen Nike Air Force 1 Womens halsband snijdt waar hij in steekt.

Dat punt past heel goed bij de secties op de hiel van mijn hiel die constant blaren en de huid verliezen, zelfs als je bijna kniekhoge compressiesokken draagt.

Dit was zo slecht dat ik zelfs nooit meer dan 5 mijl per keer in deze schoenen liep, en er nooit achteraan in hun dagen in liep. Met een schoen kon ik niet regelmatig rennen in het verslaan van het doel van hen als dagelijkse trainer.

Krijg gewoon de Flyknit LunarEpic Lows. Of bespaar nog meer geld en krijg een paar LunarGlide 8s die bijna dezelfde enkele unit hebben met een normale upper voor $ 30 minder dan de LunarEpic Lows en $ 45 minder dan de LunarEpics.

Ik zou mijn conclusie daarover kunnen verlaten. Alles onder de enkel op deze schoenen was, echt geweldig. Deze hele recensie alles wat ik wilde was deze schoenen zonder de darn Adidas Superstar Womens Nike Air Max 270 Femme ankle sectie.

Dat lijkt de LunarEpic Lows te zijn. Zonder de kans te hebben gehad om ze te proberen, zou ik veronderstellen dat ze gemakkelijk in het bereik van 4 sterren zouden zijn gebaseerd op mijn ervaring met de LunarEpics.

Het ontwerp met de hex-lug van de PureGrit is niet veranderd ten opzichte van het vorige model. Hoewel Brooks belooft dat hij op elk terrein maximale tractie zal leveren, vond ik dat niet het geval.

Ik heb meer dan de helft van de 50+ kilometer die ik voor deze test gebruikte gebruikt voor wat ik matig of iets boven gematigde trail-elementen zou vinden. Er was een combinatie van modder, zand, rotsen, vuil en meerdere waterovergangen.

Hoewel de tractie voldoende was om me stabiel te houden, was er een merkbare terugval in de prestaties wanneer het vuil naar de kleinste modderpatch keerde.

De schoenen Nike Cortez Mujer waren gewoon niet geavanceerd genoeg om me door het uitdagende terrein te laten gaan. Het was een afweging - stabiliteit voor snelheid - die ik niet op iets meer dan gemiddelde gematigde paden wil maken.

Toen ik plekken vond om doorheen te sprinten, vond ik het een uitdaging om mijn topsnelheid te halen in de PureGrits. Traillopers zoeken naar schoenen die hun perfecte balans tussen snelheid en stabiliteit kunnen vervullen.

Voor mij bood deze schoen comfort en bescherming tegen het parcours. Maar ze misten het vermogen om door meer uitdagende delen van het parcours te manoeuvreren en mij in staat te stellen mijn hogere versnellingen te raken in de secties die snelheid mogelijk maken.
xiaoxiangyu

Return to Inspirational stories