volledig onafhankelijk

Inspirational stories for startup

volledig onafhankelijk

Postby xiaoxiangyu » Tue Jan 15, 2019 12:37 am

Het is de bedoeling om het ademen en de flexibiliteit te verbeteren. Hoewel het qua pasvorm verbeterd is, lijkt het cosmetisch gezien meer op een oudere schoen.

Er is meer ruimte dan in eerdere versies, maar het voelt nog steeds een beetje knus aan de buitenzijde van de teenendoos.

Iets dat me met de oudere versie van deze schoen ontmoedigde, was hoe smal het was. Ik draag maat 13, dus een halve maat kopen Nike Air Max 2017 Mujer is meestal geen optie.

Gelukkig biedt Mizuno deze schoen breed aan om hiertegen te kunnen vechten. Als je een bredere voet hebt en fit is een probleem, koop dan zeker een halve maat groter of groter.

De hak is ongelooflijk stevig en houdt je opgesloten. Het is een van de grotere hakeenheden die ik heb getest. Dit is echter geen slechte zaak! Dankzij dit voelde ik me volledig in controle; zelfs toen ik door dubieus terrein ging.

Al deze elementen komen samen om te werken met het adaptieve DynamotionFit-systeem van Mizuno. De vetersluiting was comfortabel en comfortabel.

Vanwege de zwaardere constructie en hogere val van 12 mm kan het concurreren met zwaardere ondersteuningsmodellen zoals de Brooks Adrenaline GTS of ASICS Kayano.

Gewicht verstandig, het komt op 11oz, bijna een halve ounce zwaarder dan voorheen. Dit is nauwelijks Adidas Zx Flux Mujermerkbaar.

Ik ben hier eerder mee begonnen en had gemengde resultaten met hen, dus ik wilde graag met ze wegrennen. Toen ik ze voor de eerste keer opende, was het eerste wat me opviel de stijl van de schoen.

Het kleurenschema was behoorlijk actueel, maar het gaas rond de teendoos had hoorbare rimpels toen ik mijn handen ertegen voelde. Dit deed me denken aan oudere ontwerpen.

Ik heb nog nooit zo een gaasgevoel gehad. Eerst werd ik weggegooid, maar het ademt goed uit en biedt voldoende bescherming tegen de elementen.

De zool is relatief hetzelfde als de inspire 12. Er is geblazen rubber op de voorvoet dat zorgt Nike Air Huarache Womens voor een licht pluche demping.

De tussenzool gebruikt dezelfde u4icx-technologie van voordien. Het is ongelooflijk licht, waardoor de hardloper effici?nt snel kan starten. Dit is geweldig vanwege de zware belasting van de hiel.

Mizuno's kenmerkende golf is te zien aan elke kant van de hiel. Het idee voor de 'golf' kwam voort uit Mizuno's inspiratie van hoe golven omgaan met energie: geconcentreerde energie, en zich vervolgens uitspreiden naar een groter gebied.

Het maakt de hiel een van de grootste die ik ben tegengekomen. Veel schoenen zijn gebouwd met zolen in secties, maar de verhoogde U-vorm zorgde ervoor dat deze volledig onafhankelijk leek van de rest van de zool.

De rit is erg comfortabel. Het geblazen rubber had me op mijn voorvoet laten landen, maar het golfsysteem vertaalde zich in zelfs energie toen ik weer opstond.
Nike Air Max Command Mujer
Vanwege de zware belasting van de zool had ik moeite om ze volledig in te breken. Het kostte me veel langer om de lichtgewicht rit te volbrengen die Mizuno promoot.

Zodra ik ongeveer 50 mijl diep in het testen was, voelde ik me eindelijk ingebroken. De meeste keren voel ik me goed in een schoen na ongeveer de helft van die afstand. Dit kan sommigen ontmoedigen, maar wees geduldig, want deze schoen is gemaakt om lang mee te gaan.
xiaoxiangyu

Return to Inspirational stories