gaf toe dat delen

Inspirational stories for startup

gaf toe dat delen

Postby xiaoxiangyu » Wed May 16, 2018 12:45 am

Er is een bekend gezegde bij zorgverleners die met hardlopers werken. Lopers zijn momenteel gewond, net hersteld van een blessure of staan ??op het punt om gewond te raken.

Waarom? Hardlopen is een geavanceerde oefening. Bij elke stap is je lichaam ergens tussen 4-8x je lichaamsgewicht te weerstaan. Een kilometer lopen is ongeveer 1500 stappen. Als je in de sportschool kwam Asics Gel Quantum 360 Womens en ik stelde voor om 750 keer op je rechterbeen te springen, spring dan 750 keer op je linkerbeen, dan zou je me waarschijnlijk een verbijsterde blik gunnen en teruglopen naar je auto, denkend dat ik gek was. Maar als je binnenkwam en ik stelde voor dat je begint met een kilometer te rennen, dan zou je dat als redelijk kunnen beschouwen. Een kilometer hardlopen springt in wezen van het ene been naar het andere op een afwisselende manier. Hardlopen eist het lichaam, maar er zijn dingen die je kunt doen om gedwongen rust te voorkomen.

Je spieren en gewrichten hebben aandacht nodig om op hun best te presteren. Wat je voor en na de run doet, kan net zo belangrijk zijn als de run zelf. Uw spierweefsel profiteert van werkmassage met zacht weefsel, schuimvorming en een lacrosse bal kan helpen bij het herstel terwijl u zich ook voorbereidt op uw run.

De meeste mensen staan ??niet op het hek met hun mening over het rollen van schuim. Typisch, je vindt het echt leuk of helemaal niet. De roller geeft feedback in de vorm van ongemak, wat de belangrijkste reden is waarom mensen het niet leuk vinden. Wanneer de feedback van de roller pijn is, is het een signaal van je lichaam dat het aandacht nodig heeft. De spieren zijn strak, misschien heb je een knoop of heb je pijn. De roller kan al het bovenstaande helpen verlichten.

Er is wat discussie over hoe effectief schuim rollen is. Zeer weinig mensen waarmee ik heb gewerkt, zijn ooit van de wals afgegaan en hebben zich niet beter gevoeld. Dus zelfs als de voordelen niet zo magisch zijn als we zouden willen, helpt het nog steeds om kilometers te blijven loggen.

Een positieve houding en een bereidheid om hard te werken gaat een lange weg. Het kan zelfs plaatsen meenemen waarvan je dacht dat je het nooit zou doen.

Ik ontmoette Shana Smith voor het eerst toen ze mijn collega werd bij Atlanta Track Club. Als afgestudeerde student kwam Shana aan boord als manager van operaties en speciale projecten. Ze had nog nooit deelgenomen aan een afstandsloopevenement in haar leven, maar vanaf het allereerste begin was ze klaar om in te stappen in elk project dat we haar toewerpen.

Uiteindelijk sloeg de missie van onze organisatie af op Shana. We moedigden haar aan om deel te nemen aan ons Spring 5K In-Training-programma om in het voorjaar Nike Air Max 90 Mujer een vrouw te runnen van slechts 5K. Shana had nagedacht over het werken aan een gezondere versie van haarzelf en besloot de gelegenheid te omarmen. Ze kwam naar de trainingen, concentreerde zich op haar voeding en voltooide het programma. Ondanks een ziekte vlak voor de race, kwam ze met een glimlach op haar gezicht over de finish.

Shana had daar kunnen stoppen - maar dat deed ze niet! Atlanta Track Club organiseert de AJC Peachtree Road Race, ook wel bekend als 's werelds grootste 10K. Terwijl medewerkers op de racedag werken, doen we elk jaar onze eigen cursus. Shana wilde meedoen en een nieuwe afstand afleggen.

Het was warm en vochtig op de dag van onze koers, wat in juni typerend is voor Atlanta. Maar Shana ging gretig op pad met enkele van onze collega's en voltooide de gehele 6,2-mijls koers! Ze gaf toe dat delen van de Nike Air Max Command Dames rennen uitdagend waren, maar was trots op haar prestatie. Nu overweegt ze zelfs om te trainen voor een 10 miler of halve marathon!

Zeggen dat onze medewerkers trots zijn op Shana zou een understatement zijn. Met een beetje aanmoediging is ze gegaan van het helpen van anderen om finishlijnen te kruisen tot zelf die finishlijnen te kruisen. Haar verhaal herinnert ons eraan dat het omarmen van hard werken echt loont, of dat nu op het werk is of tijdens uw hardloopreis.
xiaoxiangyu

Return to Inspirational stories