umana e racconta la storia del

Inspirational stories for startup

umana e racconta la storia del

Postby xiaoxiangyu » Sun Apr 14, 2019 9:30 pm

Omdat hulpposten uiteenvallen, dragen ultralopers voedsel en hydratatie mee. De meest gangbare systemen zijn rugzakken, heupgordels en handflessen. Het is belangrijk om goed in te schatten hoeveel eten en drinken u nodig heeft en wanneer en waar u kunt bijvullen. Hulpstations bieden echt voedsel, zoals soep of aardappelen, of dienen als ontmoetingsplaatsen waar uw ondersteuningsploeg u alles Nike Air Max 270 Dámské kan brengen wat u nodig heeft. Hulpstations zijn ook een goede plek om sokken, schoenen of andere uitrusting uit te wisselen tijdens de race.

Houd bij het plannen van uw voedingsstrategie dezelfde stappen die u tijdens de marathontraining hebt gevolgd. Breng in kaart wat je nodig hebt, experimenteer met alles wat je tijdens de race van tevoren binnenkrijgt, en zet je strategie in de praktijk op al je lange runs.

Dit varieert per race-afstand, terrein, weersomstandigheden en persoonlijke samenstelling. Naast de spierpijn die je van het wegracen mag verwachten, heb je mogelijk ook te maken met verstuikte enkels / polsen, blauwe plekken op het pad, pijnlijke blaren en schaafwonden. Zorg ervoor dat alle wonden meteen worden schoongemaakt en nauwlettend worden gecontroleerd op infectie. Als u onderweg onbehandeld water hebt gedronken, Nike Air Huarache Damen moet u ook toezicht houden op of stappen ondernemen tegen parasitaire infecties. Buiten dat, let gewoon extra goed op je lichaam en laat het je vertellen wanneer en hoe het klaar is om weer te gaan draaien.

Elk jaar train ik voor en loop ik de Halve Marathon van Baltimore in de hoop dat ik mijn beste jaar van vorig jaar het beste zal zijn, terwijl ik onderweg gezond blijf. Om dit te doen, neem ik een trainingsprogramma op met een iets minder hoge kilometerstand dan je zou denken om voorbereid te zijn op een halve marathon. Ik heb een achtergrond in afstandsrennen, maar de laatste jaren ben ik getransformeerd in meer een functionele fitnessatleet.

Ik train het hele jaar door met relatief zware gewichten en meestal kortere, intervaltraining workouts die mijn lichaamsgewicht en mijn "winst" aan de gezonde kant houden. Toen ik slechts Nike Air Max 270 Uomo een afstandsloper was, was ik veel magerder, maar lang niet zo sterk. Nu ik meer balans heb gevonden tussen cardiovasculaire uithoudingsvermogen en algehele sterkte, is het van belang om een ??lange afstandswedstrijd zoals de halve marathon te plannen. (voor mij, 13 mijl is lange afstand!)

Dit proces begint met het trainingsprogramma, maar ook met het kiezen van de juiste apparatuur om me door voorbereiding naar de racedag te begeleiden. Dit jaar, na het uitproberen van de nieuwe ASICS GEL-Kayano? 23, heb ik besloten dat deze schoen perfect is voor mij om de wekelijkse training aan te vatten die ik voor de race ga doen. Zoals ik al zei, ik ben niet gebouwd zoals je typische uithoudingsatleet. Wat nog belangrijker is, ik ben ouder en mijn lichaam herstelt niet op dezelfde manier als toen ik op de middelbare school zat. Dat waren Adidas Superstar Damen de dagen, waarop ik elke dag kon rennen en stuiteren alsof ik een week vrij had. Nu zal ik een zware trainingssessie hebben die me een paar dagen terugbrengt voordat ik weer normaal kan worden en weer met Nike Air Max 2017 Uomo dezelfde intensiteit kan trainen. Met andere woorden, ik heb alle hulp nodig die ik kan krijgen en een goed gedempte, ondersteunende hardloopschoen gaat erg ver.

Dat brengt me bij de ASICS GEL-Kayano? 23, omdat het een basisschoen is van de ondersteuningscategorie in de hele wereld. Als een hardloper met een gematigde mate van overpronatie, kan ik dankzij de responsieve stabiliteit van het Dynamic DuoMax? supportsysteem de weg opgaan met zachte, positieve feedback. Bekend om zijn zachtheid, deze update stelt zeker niet teleur met ASICS 'Convergence GEL?-technologie die mijn landing dempt, waardoor ik nooit het gevoel krijg dat ik gewoon in de stoep sla. Als gevolg hiervan voelen mijn oudere heupen, knie?n en enkels zich na enkele kilometers op de weg in de GEL-Kayano? 23 niet platgeslagen.

Christopher McDougall's boek Born to Run uit Nike Internationalist Herren 2009 bracht voor het eerst veel mensen op het idee van ultralopen (en drinken van chiazaden). Het onderzoekt de oorsprong van menselijk hardlopen en vertelt het verhaal van de Tarahmara, een inheemse Mexicaanse stam die routinematig ultra-afstanden aflegt zonder gewond te raken. Als je Born to Run nog niet hebt gelezen, is het de moeite waard om een ??kopie te verzamelen voor die paar vrije momenten die je niet traint voor je ultramarathon.
xiaoxiangyu

Return to Inspirational stories