nieuwe kleurenschema is strak

Inspirational stories for startup

nieuwe kleurenschema is strak

Postby xiaoxiangyu » Thu Jan 10, 2019 11:04 pm

De enige unit heeft een aantal leuke upgrades gehad terwijl de basis behouden bleef. Hij buigt voorover en duwt je natuurlijk naar voren bij het opstijgen van de grond. Hierdoor voelt de 8 mm-drop alsof deze veel lager is dan hij is.

Er is REVlite-schuim dat zacht en snel reageert. Het stelde me in staat om in een snel tempo op vlakke rechte stukken te vergrendelen en me goed aan te passen aan heuvels.

Je zult merken dat het midden en de bal van de voet het grootste deel van het werk met deze schoen doen, dus maak je klaar voor een kalfstraining. Er is natuurlijk bescherming in de hiel om te vechten tegen overproneren en hiel slaan, maar ik merkte niet dat hiel veel of helemaal niet opviel.

De eerste editie had wat tractieproblemen, vooral bij slecht weer. Dit Nike Air Max 270 Herren is gelukkig hersteld met een nieuw patroon van prismavormen voor grip.

Ik heb volledige controle over elk weertype. Ik was zelfs in staat om wat te rommelen over sommige trailruns en had niet het gevoel dat ik een fout maakte toen ik dit deed!

Dit is de tweede editie van de Vazee Prism-lijn. De Vazee-lijn als geheel wordt op de markt gebracht voor hardlopers die op zoek zijn naar iets dat snel, slank en comfortabel is.

Het Vasee Prism is de enige stabiliteitsschoen in de Vazee-lijn. Geometrische prisma's zijn overal in de zool, vandaar de naam. Het concurreert met lichtgewicht ondersteuningstrainers zoals de ASICS DS Trainer, Brooks Ravenna en Saucony Guide.

Ik had geweldige resultaten met de eerste Prisms, dus ik was behoorlijk enthousiast voor de 2e ronde. Het nieuwe kleurenschema is strak. De kleuren zijn erg scherp en Nike Air Max 90 Mujer springen eruit, maar blijven wel gereserveerd.

Toen ik ze aan elkaar rijgde, kon ik zien dat de pasvorm niet zo strak was als eerst. Ze voelden breder aan als de meeste New Balance-schoenen waar ik in ben gerend.

Er is ademend, weersbestendig gaas in de teenendoos met synthetische overlays door de rest. De materiaalupgrade geeft meer ruimte in de teenendoos en is meer verwant aan New Balance's reputatie van ruimere schoenen.

De tong is meestal bevestigd aan het bovendeel met hoge vislippen, wat een "bootie" -gevoel geeft. Dit was iets waar ik van hield in de eerste versie en het is verbeterd Nike Air Pegasus 83 Mujer in deze.

Het rijgen is niet gesegmenteerd en is één eenheid. Het geeft een gelijkmatige pasvorm en vernauwt of compenseert geen enkel deel van mijn voet. Hoewel dit een voordeel was, merkte ik dat ik ze veel strakker moest binden dan ik wilde.

Op een gegeven moment raakten de oogjes elkaar bijna aan elke kant wanneer ik ze aan elkaar rijgde. Ik was bang dat ze zouden scheuren, maar ze waren duurzaam en uitgerekt tot waar ik ze nodig had.

De hieleenheid heeft hard plastic eronder om je vast te zetten. De hiel is stevig, maar niet zo hard als de eerste editie. Nog steeds veilig gelukkig.

Over het algemeen vond ik het nieuwe materiaal leuk maar het kostte me wat tijd om te wennen aan het ruimere gevoel. Meer ruimte in de teenendoos deed me meer bewegen dan ik had gehoopt tijdens de eerste testweek om blaren op mijn tenen te Nike Air Presto Mujer krijgen. Dit ging gelukkig weg en was aanvankelijk slechts een probleem.
xiaoxiangyu

Return to Inspirational stories