omdat dit mijn eerste w

Discuss general marketing issues

omdat dit mijn eerste w

Postby xiaoxiangyu » Sun Jan 21, 2018 8:00 pm

Het bouwen Nike Air Force 1 Femme van kilometers in de diepten van de winter, tegen een harde wind en horizontale regen langs de Thames leek kilometers ver weg op de warme juni-ochtend in Cork. Het hielp dat het mijn thuisgebeurtenis was, de cursus was bekend en ik had familie in verschillende stadia - maar de voldoening, dat ongelooflijke gevoel van prestatie aan het eind, stuurt nog steeds een tinteling over mijn rug.

Voortbouwend op de race was ik prikkelbaar, prikkelbaar en had ik de pijn om in de buurt te zijn, maar toen het startpistool afging en ik aan de reis begon, duurde het niet lang voordat ik in beweging kwam. Achteraf ben ik waarschijnlijk te langzaam begonnen in een poging om energie te besparen - allemaal onderdeel van het leerproces. Voor een first-timer was de kameraadschap iets om te aanschouwen en misschien toegevoegd aan Nike Air Max 97 Femme de emotionele impact. Nike Air Max Command Dame Vanaf de eerste kilometer waren er mensen die elkaar wilden. Ik trainde alleen van start tot finish, maar er was een gevoel van gezellige eenheid tussen collega-lopers die de ervaring des te specialer maakten.

Op de een of andere manier, toen een vrijwilliger me vertelde op mijl 24 dat ik op weg was om vier uur te breken, mijn losjes opgezette doelwit, riep ik nog een uitbarsting van energie bijeen. Twee mijlen geleden, toen mijn kalveren van ongemakkelijk naar volledig brandden, was de enige focus op het bereiken van de finishlijn. Maar toen begon ik te geloven, ik had een tweede wind. Ja, ik had pijn, maar er was een hernieuwde mentale kracht.

Ondanks de fysieke pijn, was de laatste mijl het meest aangenaam. De organisatoren van de race besloten om de eerste namen van elke hardloper dit jaar op hun bretel te zetten. Het Adidas Nmd Womens betekende dat goed-wishers, zes of zeven diep, konden aandringen op hardlopers op weg naar de finish. De herinnering aan honderden mensen die mijn naam schreeuwen, die me over de schreef willen brengen, zal nog lang voortbestaan. Geen wonder dat er tranen waren.

Mijn blaren hebben nu hun eigen blaren en elke beweging is nog steeds pijnlijk genoeg om me een beetje te doen huiveren. En hoewel ik op dit moment van rust houd, ben ik al enthousiast over de volgende uitdaging - dichterbij dat kwart voor drie komen - en ik heb al verschillende manieren ge?dentificeerd waarop ik kon verbeteren.

Ik ben verslaafd en ik wil meer - maar zal de emotionele reactie de volgende keer zo sterk zijn? Als ik mijn beoogde tijd bereik, zal ik dan opnieuw in tranen uitbarsten? Of was mijn reactie omdat dit mijn eerste was? Hoe dan ook, ik kan niet Nike Air Presto Mujer wachten.
xiaoxiangyu

Return to General Marketing